حلالم کن دارم میرم

♥♥♥♥تکه های قلب شکسته ی من♥♥♥♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒسلام به همه دوستانƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

اومدم واسه خداحافظی ♥♥♥

نمیدونم شاید دو ماه دوسال یا شایدم دیگه هیچوقت ازم خبری نباشه که بخوام واستون آپلود کنم وبلاگمو.

تصمیمو گرفتم بچه ها میخوام دیگه نباشم و از خاطره ها گم بشم.

همه چی را گذاشتید تقصیر تقدیر غافل ازاینکه میدونم خواست خود بهار هم همین بوده

میرم بهارم ولی همیشه یادت باشه....

احساس بین قلب ها هرگز از یاد نمیره

تو منو فراموش میکنی ولی این قلب من ازت لحظه ای غافل نمیشه

دست های مهربونت هیچوقت اشکهامو نشد پاک کنه ولی خوشبخت شدنت تونست

گلم عشق جدیدت مبارک...

احساس.......☆:*´¨`*:.☆

عشق........................☆:*´¨`*:.☆

اشک..........................................☆:*´¨`*:.☆

قلب.............................................................☆:*´¨`*:.☆

بهار..............................................................................☆:*´¨`*:.☆

 امیدوارم به عشقتون برسید و مثل من بی کس نشید.

خدانگهدار دوستان.

 

 

 

 



+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط آرش | |